בניית אתרים

צבעים שמושכים לקוחות

צבעים שמושכים לקוחות

אתם בוודאי יודעים כמה חשוב הרושם הראשוני. זה נכון במיוחד כשמדובר באתר שלכם, מכיוון שצבעי האתר - זה הדבר הראשון שלקוחות רואים. צבעים מעוררים רגשות ומעבירים מידע.
צבע ורוד בפלטה

צבעים לעיצוב אתר

התאמת נכונה של צבעים לעיצוב אתר – עושה את כל ההבדל.
הבנת ההשפעה של צבע על התנהגות הצרכנים תעזור לאתר שלכם להפוך להצלחה.
מחקרים מראים כי עד 85% מהצרכנים מאמינים שצבע הוא המניע הגדול ביותר בבחירת מוצר מסוים, בעוד 92% מכירים במראה החזותי כגורם השיווקי המשכנע ביותר בסך הכל.

למה כל כך חשובים צבעים לעיצוב האתר?

אתם בוודאי יודעים כמה חשוב הרושם הראשוני. זה נכון במיוחד כשמדובר באתר שלכם, מכיוון שצבעי האתר שלכם זה הדבר הראשון שלקוחות רואים. צבעים מעוררים רגשות ומעבירים מידע. הם יוצרים אצל הלקוחות רושם ראשוני מבלי לדעת אפילו מהו המוצר שלכם.
במילים פשוטות, לצבעים לעיצוב אתר עוצמה רבה, שמסייעת ללקוחות להחליט אם הם רוצים להיות אתכם בקשר או לא.

איך הלקוחות שלנו מגיבים לצבעים?

כולנו יודעים שאדום קשור לסכנה וירוק קשור לטבע, אך לשניהם יש משמעויות ואסוציאציות נוספות.
פסיכולוגיית צבעים מראה כיצד צבעים משפיעים על תפיסות והתנהגויות. זה מאפשר לנו להבין צבע ולהשתמש בו לטובתנו, במיוחד בכל מה שקשור לשיווק ומיתוג.

חשבו על המותגים איתם אתם באים במגע מדי יום וכיצד צבע
ממלא תפקיד בזהותם החזותית.
אתר canva נותן דוגמאות מצויינות לכך:

צבעים לעיצוב אתר

האדום המזוהה של קולה נוצר מסיבות מעשיות. לדברי המותג, "מאמצע שנות התשעים התחלנו לצבוע את החביות באדום כדי שסוכני המס יוכלו להבדיל ביניהם לבין אלכוהול במהלך ההובלה". באותה תקופה היה אלכוהול ממוס אך משקאות קלים לא. 
אבל זה היה מהלך טוב גם מסיבות אחרות מכיוון שאנחנו יודעים עכשיו שאדום יכול להיות גורם לרכישת דחפים.

צבעים לעיצוב אתר

השמועה אומרת שהסגול המלכותי של קדבורי, נבחר כמחווה למלכה ויקטוריה. בן יותר מ -100 שנה, קדבורי ניסה לראשונה לסמן את הצבע עוד בשנת 2004, אולם זו החלה במלחמת שוקולד עם נסטלה, שטענה שהוא לא מספיק ייחודי לבעלותו. בשנת 2008, קדבורי קבעה את סימן המסחר שלה.

צבעים לעיצוב אתר

יש מדע מאחורי צבעי המפתח של מקדונלד'ס. האדום מגרה, מגביר את הדופק, וכתוצאה מכך התיאבון שלך. צהוב קשור להיות מאושר, בנוסף זה הצבע הגלוי ביותר להבחין מרחוק.

כפי שהדוגמאות מראות, אף אחד מהצבעים הללו לא נבחר במקרה. חברות אלה ביצעו עבודה מדהימה בבניית מותגים שניתן לזהותם על ידי צבע בלבד.
אז בואו נבדוק כיצד תוכלו לבחור את הצבע הנכון כדי להפוך את המותג שלכם לבלתי נשכח ומוכר.

להמשך קריאה על פלטת צבעים ודוגמאות.

מי שמעוניין להתעמק בעיצוב אתרים, מומלץ לקרוא גם על עקרונות בסיסיים לעיצוב דפי נחיתה

שתפו מאמר:

שתפו מאמר:

חיפוש

נהיה בקשר

כתבות נוספות:

פופאפ לאלמנטור

איך ליצור פופאפ באלמנטור

פופאפים הם חלונות קופצים שמופיעים כאשר המשתמש מבצע פעולה מסוימת, כמו לחיצה על לחצן, החזקת העכבר מעל אלמנט ועוד. הם יכולים לשמש להצגת מידע נוסף, הצעות, הנחיות ועוד.

טופס צור קשר באלמנטור

קישור בין טופס יצירת קשר לואטסאפ

כדי לקבל מבנה של לינק לואטסאפ הרצוי, נבנה קודם לינק עם הודעה קבועה מראש.
אחר כך מתאים אותה להודעה המותאמת לצרכים שלנו. נתחיל עם בניית לינק

פלטת צבעים לאתר

פלטת צבעים לאתר

אתם מודעים על ההשפעה המדהימה של צבע. צבע מעורר רגש. יש לו השפעה על התפיסה שלנו. על התגובות, השפעה על תת-מודע, על המוח האנושי. ובשל אופיו המשפיע והתקשורתי,

איך למצוא מילות מפתח

איך למצוא מילות מפתח יעילות

בחירת מילות מפתח יעילות היא חיונית להצלחת הקידום האורגני של האתר שלכם. מילות מפתח יעילות יסייעו לכם למשוך תנועה איכותית לאתר שלכם, ולהגדיל את הסיכויים שלכם להשיג את

עיצוב אתרים לעסקים קטנים

עיצוב אתרים לעסקים קטנים

עיצוב טוב הוא עסק טוב תומאס ג'יי ווטסון אתר האינטרנט שלכם הוא החלון לעסק הקטן שלכם. לרוב זה הרושם הראשוני של לקוחות שלכם על העסק. אבל זה לא רק עניין של מראה טוב, אלא

אפיון האתר

אפיון האתר: הבנת משמעותו ויישום

בעידן הדיגיטלי של היום, אתרי אינטרנט משמשים כחלון ראווה וירטואלי של עסקים, וממלאים תפקיד מכריע בעיצוב הנוכחות המקוונת שלהם. אפיון אתר מתייחס לתהליך של הערכה והגדרה של

קידום האתר

איך לקדם אתר מיד ובחינם

קידום האתר שלכם חיוני להשגת הנעת תנועה. הקידום לא תמיד יקר. אתן מספר שיטות יעילות לקדם את האתר שלכם באופן מיידי ומבלי להוציא שקל.

url

ממה בנויה כתובת url?

כתובת אתר url, או Uniform Resource Locator, היא מחרוזת תווים המשמשת ככתובת האינטרנט של אתר ספציפי, מורכבת מכמה חלקים חשובים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו נבחר יחד אתר שהכי מתאים לכם

דילוג לתוכן